tweede week stage - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Daphne Kerkhof - WaarBenJij.nu tweede week stage - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Daphne Kerkhof - WaarBenJij.nu

tweede week stage

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

02 April 2014 | Spanje, Madrid

Holaaa lieve mensen,

Kunnen jullie de zon hierheen sturen? Wauw wat is het hier slecht weer nu! maaaaar vanaf zondag gaat de zon schijnen en wordt het 25 graden :)!

Dit is mijn tweede week stage en het gaat allemaal prima. Ik heb het super zijn mijn zin, leuke collega's en ben ondertussen ook begonnen aan mijn stage opdrachten van school.
De kinderen zien mij echt als een 'juf' dat is erg leuk om te horen natuurlijk. Ze kennen me nu allemaal een beetje en voor sommige is het lastig om Nederlands te praten, dit probeer ik ze zoveel mogelijk te leren en andersom natuurlijk ook! Mijn Spaans is echt 0,0 dus de kinderen proberen mij Spaans te leren ennn vanaf morgen ga ik iedere dinsdag en donderdag van 7 tot half 9 in de avond naar een Spaanse cursus. Die cursus is ongeveer een kwartier vanaf hier met de metro, dus prima te doen! Ik ben ook erg benieuwd of ik, als ik terug kom 28 Juni een klein beetje Spaans kan :).

Verder gaat het hier allemaal prima en vanaf volgende week vrijdag heb ik lekker 11 dagen vrij! WAUW, die Paasvakantie is zo slecht nog niet :):).

Ik vermaak me hier prima, ga in het weekend leuke dingen doen en lekker eten (dat kan hier op sommige plaatsen, wonder boven wonder, voor weinig geld)!

Zaterdag moet ik op mijn stage een paar uurtjes helpen met de opendag en zondag ga ik (eindelijk) het grote park van Madrid opzoeken en natuurlijk lekker zonnen met een drankje!! (retiro park).

Tot snel!! Adios.

xxxx Daphne

  • 02 April 2014 - 20:58

    Emily:

    Hee Daphne,
    fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt. Heel veel succes verder en ben alweer benieuwd naar je volgende verslag. Geniet van je paasvakantie!!

    liefs

  • 02 April 2014 - 21:05

    Romy:

    Ah zo fijn dat je het naar je zin hebt daph! Dat doet ze ff in dr eentje, ben trots op je en mis je!!! Xx

  • 02 April 2014 - 22:11

    Britt :

    !Holla! Daphne,

    Super fijn dat het zo goed gaat en dat je het naar je zin hebt!
    De basis dingen in het Spaans heb je zo onder de knie joh, dat kon ik zelfs met VKL Spaans haha.
    Geniet van je vrije dagen en van de zon, (als die weer komt haha)

    tot snel in Bosnië!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Ik ben Daphne Kerkhof, 19 jaar. Ik studeer SPW 4. (pedagogisch werker) In Oss. Mijn hobby's zijn: wakeboarden, Piano spelen en leuke dingen doen met mijn vrienden!

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 2517

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 28 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: