De tijd vliegt! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Daphne Kerkhof - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Daphne Kerkhof - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

27 April 2014 | Spanje, Madrid

Hallo Lieve mensen :).

Hoe is het daar in Nederland? Even geleden dat ik een berichtje heb gestuurd, sorry!!
Het is nu mijn 5e week, aankomende donderdag zit ik er 6 weken! de tijd vliegt voorbij hier. De afgelopen weken zijn snel gegaan, ik heb het op mijn stage enorm naar mijn zin, leuke collega's de stage opdrachten zijn tot nu toe nog prima te doen en mijn stage begeleidster is erg positief :), dus mij hoor je niet klagen.

Verder doe ik hier veel leuke dingen, afgelopen vrijdagnacht heb ik (ja ook hier) Koningsnacht gevierd, met mijn collega's en mensen die ik hier heb leren kennen. De sfeer was super en het was echt een Hollandse avond op het dakterras van een 5* hotel! super avond.
De dag erop, moest ik helaas weer erg vroeg op, om mee te helpen met de Koningsdag op het plein, ook deze dag was uiteindelijk erg leuk :).

Aankomende donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag ben ik lekker vrij en ze hebben goed weer voorspelt, dus ik denk dat we lekker naar het park gaan en leuke dingen gaan doen. Ook ben ik zondag jarig, helaas ben ik dit jaar niet thuis met het gezin ):, maar dat wil niet zeggen dat ik er geen feestje van ga maken hier!!

Nog een aantal dagen stage en wat vrije dagen en dan vlieg ik op 9 mei weer terug naar Nederland, voor een weekje naar Bosnië, hier heb ik veel zin in, even mijn familie zien, vrienden zien en er een leuke week van maken in Bosnië!!

Ik heb verder nog veel te vertellen, maar dat is teveel op hier te typen, dus de echte verhalen horen jullie als ik weer terug ben!
Nog even anderhalve week stage lopen en dan zit ik weer in het vliegtuig voor mijn volgende ervaring, ik hoef in ieder geval niet stil te zitten haha!

Ik spreek jullie snel allemaal en nog een fijne avond (en een fijne vakantie voor degene die nu meivakantie hebben!)
Tot snel xxxxxxx Daphne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Ik ben Daphne Kerkhof, 19 jaar. Ik studeer SPW 4. (pedagogisch werker) In Oss. Mijn hobby's zijn: wakeboarden, Piano spelen en leuke dingen doen met mijn vrienden!

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 2520

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 28 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: